23 Şubat 2011 Çarşamba

turizm kobi'lerine 500.000 lira hibe; son başvuru : 25/03/2011

turizm kobi



Turizmde Rekabet Edebilirlik ve Yenilik Mali Destek Programının özel amacı, İzmir’de sağlık, kent, kültür, alternatif deniz turizmi ve eko-turizmde yenilikçiliğin geliştirilmesi ve hizmet kalitesinin iyileştirilmesidir



Bu programın öncelikleri ise şunlardır:


Öncelik 1:Butik otelciliğin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması.

Öncelik 2:Deniz turizminin kitle turizmi dışındaki, özellikle orta ve yüksek gelir düzeyine sahip turistlere yönelik türlerinin (deniz sporları, yat turizmi, mavi tur, kruvaziyer
turizmi gibi) geliştirilmesi.

Öncelik 3:Sağlık turizminin geliştirilmesi ve sağlık turizmine yönelik jeotermal kaynak
kullanımının yaygınlaştırılması.

Öncelik 4:Kültür turizmine ve eko-turizme yönelik olanakların geliştirilmesi.
Program Bütçesi
Bu mali destek programı kapsamında projelere sağlanacak toplam mali destek tutarı 12.000.000 (Onikimilyon)TL’dir.
Kimler Başvurabilir?
Program dâhilinde başvuru sahiplerinden aranan şartlar şunlardır:

• KOBİ tanımına uyan (250 kişiden az yıllık çalışan istihdam eden ve yıllık net satış hâsılatı ve mali bilançosu 25 milyon Türk Lirasını aşmayan) turizm alanında faaliyet gösteren işletme olması,
• Sermayesinin veya oy haklarının %25’inden fazlasının KOBİ kapsamında olmayan bir işletmeye ait olmaması
• İzmir’de yasal olarak kayıtlı ve faal olmak
• Teklif çağrısı ilan tarihinden en az 3 ay önce kurulmuş olmak
• Yapılandırılmış borçlar hariç olmak üzere vadesi dolmuş veya ödenmemiş hiçbir sosyal sigorta primi ve vergi borcu olmaması
• Projenin hazırlığından veya yönetiminden (eğer varsa ortakları ile birlikte) doğrudan sorumlu olması, aracı olarak hareket etmemesi
Mali Destek Tutarı
Bu program çerçevesinde her bir projeye sağlanacak mali destek aşağıda belirtilen tutarlar arasında olacaktır:
Asgari tutar: 50.000 TL
Azami tutar: 500.000 TL
İzmir Kalkınma Ajansı tarafından sağlanacak mali destek projenin toplam uygun maliyetinin % 10’undan az ve %50’sinden fazla olamaz. Bütçenin kalan tutarı, eş-finansman olarak başvuru sahibi veya ortakları tarafından karşılanacaktır.
Son Başvuru Tarihi ve Saati

Başvuruların alınması için son tarih
25.03.2011 saat 17.00’dır. Son başvuru zamanından sonra alınan başvurular, hiçbir şekilde değerlendirmeye alınmayacaktır. Posta veya kargo şirketine bağlı gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

- Teknik Yardım Hizmeti Duyurusu -
İzmir Kalkınma Ajansı “Turizmde Rekabet Edebilirlik ve Yenilik” ve “Kırsalda Ekonomik Çeşitlilik” Mali Destek Programları 30 Aralık 2010 tarihinde ilan edilmiş olup, programlara başvurmak için son tarih 25 Mart 2011 (17:00) olarak belirlenmiştir.
İZKA, mali destek programlarından yararlanması hedeflenen kesimlerden yüksek sayıda, nitelikli ve kaliteli başvuru olmasını amaçlamaktadır. Ayrıca, teknik anlamda uygun, ilgili ve idari açıdan eksiksiz biçimde proje hazırlanmasına katkıda bulunmak ve bu konuda bölgedeki kapasiteyi arttırmak hedefler arasındadır.
Bu amaçlar doğrultusunda, 7-18 Mart 2011 tarihleri arasında, 10 iş günü boyunca İZKA Hizmet Binasında potansiyel başvuru sahiplerine yönelik Teknik Yardım Hizmeti sunulması 
planlanmaktadır.

Ücretsiz sunulacak Teknik Yardım Hizmetinde randevu usulü ile çalışılacaktır.
Ayrılan süre içerisinde potansiyel başvuru sahiplerine, teknik yardım hizmeti sunan, konusunda uzman görevli tarafından Başvuru Formu ve diğer belgelerin hazırlanmasında yardımcı olunacak, sorun yaşanan konularda yol gösterilecektir.
Teknik Yardım aşamasında proje başvurusunun belli bir aşamaya getirilmiş olması, hizmetten daha iyi faydalanmak açısından önem taşımaktadır.
İzmir Kalkınma Ajansı Hizmet Binasında verilecek olan söz konusu hizmetten yararlanmak isteyenlerin 0232 489 81 81 / 162 nolu (İlgili: Emrah AGAÇE) telefon numarasından randevu alması gerekmektedir.
İzmir Kalkınma Ajansı
Program Yönetim Birimi Adres:

Şehit Fethi Bey Caddesi, No:49/1, Birlik Plaza, Kat:2, 35210, Gümrük İZMİR / TÜRKİYE

Telefon :

(0232) 489 81 81 / 162 (İlgili: Emrah AGAÇE)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...