20 Şubat 2011 Pazar

Personelinizi eğitin igeme ödesin.

personelinizi eğitin, igeme ödesin.


Destekten Nasıl Faydalanabilirsiniz?


Eğitim desteği kişilere değil, SGK`ya borcu bulunmayan ve eğitimden faydalanacak personeli SSK`ya tabi olan şirketlere verilmektedir. Eğitimi alan şirketlerin aşağıdaki
belgeleri ödeme tarihinden itibaren en geç 6 ay içerisinde İGEME’ye iletmesi gerekmektedir:
  • Ödeme Talep Formu
  • Taahhütname 
  • Eğitim programına katılan şirketin, eğitim programı ücretinin tamamını bankacılık kanalıyla ödediğine ilişkin ödeme belgesinin (banka onaylı dekont, çek ve hesap dökümü, kredi kartı hesap dökümü vb. bankacılık belgeleri) aslı veya İGEME, noter ya da İhracatçı Birliklerinin aslını görerek onayladığı nüshası
  • Güncel Ticaret Sicili Gazetesi’nin örneği
  • Eğitimci tarafından eğitim programına katılan şirket için düzenlenen faturanın aslı veya İGEME, noter ya da İhracatçı Birliklerinin aslını görerek onayladığı nüshası
  • Eğitim programına; şirket ortağının katılması durumunda, kişinin şirkete ortaklığını gösterir güncel Ticaret Sicili Gazetesi’nin örneği, şirket çalışanının katılması durumunda, söz konusu şahsa ait SGK bildirgesi (eğitim programının başlangıç ve bitiş aylarına ait)
  • Eğitim programına işe yeni başlayan bir şirket çalışanının katılması halinde, söz konusu çalışana ilişkin “İşe Giriş Belgesi”
  • İmza sirkülerinin aslı veya İGEME, noter ya da İhracatçı Birliklerinin aslını görerek onayladığı nüshası
  • İGEME tarafından talep edilebilecek diğer bilgi ve belgeler
Eğitimin toplam bedeli şirket tarafından eğitimi sağlayan kuruluşa (İzmir Abigem Danışmanlık ve Özel Eğitim A.Ş.) ödenecek ve eğitim bedelinin tamamı eğitim alan şirkete faturalandırılacaktır. Eğitim bitiminde Dış Ticaret Müsteşarlığı tarafından talep edilen belgeler eğitim alan şirket tarafından İGEME’ye iletilecektir. Belgelerde eksiklik olmaması, başvuru yapan şirketin DTM tarafından eğitim desteği kapsamında uygun bulunması ve istendiğinde SSK borcu yoktur belgelerini vermesi halinde İGEME, eğitim bedelinin %70’lik kısmını eğitim alan şirkete geri ödeyecektir.

NOT:  
  • Bir eğitim programına katılan her bir şirketin en fazla 4 personeli bu destek kapsamında değerlendirilmektedir.
  • Eğitim programına katılan şirketler desteklerden yıllık toplam 20.000 ABD Dolarını aşmadan, 60 saati geçmeden  faydalanabileceklerdir.

    EĞİTİMLER VE İGEME TARAFINDAN DESTEKLENEN ÜCRETLERİ


    E-Ticaret Uygulamaları
     25 Şubat 2011
    210 TL
    Uluslararası Pazarlama için Yazışmalar
     07-08 Mart 2011
    320 TL
    Uluslararası Sözleşmeler
     25 Mart 2011
    210 TL
    İhracata Hazırlık Çalıştayı
     05 Nisan 2011
    210 TL
    İş Stratejileri
     03-04 Mayıs 2011
    210 TL
    Uluslararası Rekabet Stratejileri
     13 Mayıs 2011
    210 TL
    Lojistik Yönetimi
     14 Haziran 2011
    210 TL


    Daha detaylı bilgi için:
    (232) 4464380


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...