23 Ocak 2011 Pazar

Sanal mağazada kuyruk yaptı



Alışverişlerde yaşanan kuyruklar sanal âleme de sıçradı. Ürünleri ilgiyle takip eden vatandaşlar, sabah 8'de başlayan fırsatlar için saatlerini erkene kuruyor.


Zincir mağazaların ve perakende devlerinin büyük indirimlerle yaptığı açılışlarda ve özel günlerde yaşanan vatandaşın yoğun ilgisi internete de sıçradı. Yüzlerce kişinin oluşturduğu metrelerce uzunluktaki kuyrukları e-ticaret sitelerinde yaşatan ise fırsat reyonları. Son dönemde sayıları hızla artan e-ticaret sitelerinin fırsat ürünlerine yöneldiğini söyleyen Clubboon'un kurucusu ve Yöneticisi Mustafa Konar, "Yüzde 80 civarında gerçekleşen fırsatları kovalayan hatta saatlerini sabahın erken saatlerine kuranların sayısı giderek artıyor" dedi.

ÜRÜNLER DAKİKADA TÜKENDİ 


Dünyaca ünlü markaların da yer aldığı aksesuardan tekstile kadar birçok alanda satış yaptıklarını kaydeden konar, "Kasım 2010'da kurulmamıza rağmen 250 bin üyeye ulaştık. Vitrine koyduğumuz ürünlerdeki fiyat indirimi ortalama yüzde 50 civarında. Birgün önceden duyurduğumuz fırsat ürünleri köşesine sınırlı sayıda ürün koyuyoruz. Sabah saat 8'de başlayan fırsat ürünleri ortalama 15 dakika da satılıyor. Bazı üyelerimizin bu konuda şikayeti bile oluyor. Bize sabahın erken saatine saatimizi kuruyoruz ve ona rağmen yetişemiyoruz diyorlar ve tekrarlamamızı istiyorlar" dedi. En hızlı tükenen ürünün ise yılbaşı öncesinde sundukları Victoria Secret ürünleri olduğunu kaydeden Konar, "Markanın Türkiye'de mağazası olmadığı için ilgiyle takip ediliyor. 200'e yakın ürünü satışa sunduk ve birkaç dakika içinde tükendi. Artık mağazaların da ilgisi bizim üzerimizde vatandaşların da" diye konuştu. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...